Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Ubjeđenja su Misli…Misli su u Razumu…MISLI SU ENERGIJA…dakle, misli su i LIJEK

Posted in здравље, мистика, филозофија by Соларић on децембар 7, 2008

JelenaJela

15. maj 2008.

Ja koristim homeopatiju već osam godina i mogu sa sigurnoscu da kažem da to daje odlične rezultate ukoliko se koristi kako treba.

Homeopatija je vrlo komlikovana i malo ljudi znaju da je isparvno koriste. Ja sam imala sreću da naidjem na osobu (doktorku) koja je dobro poznavala homeopatiju, ali odkad sam se preselila, nisam vise uspjela da nađemnekoga ko je na istom nivou.

Elem, 2001 godine ja dobijam drugo djete. Poslije mjesec dana dobivam ogroman bronhitis, sa temp i sve. Doktor trazi od mene da prestanem da dojim da bi me lijecio antibiticima. JA odbijam i odlucim da tražim homeopata da vidim da li će da me izlijeci, iako ni sama u to nisam vjerovala. Raspitam se ko je najbolji homepata i salju me kod ove doktorke. Poslije tri dana mome bronhitisu nije bilo ni traga! K’o rukom odnijeto!

Prijatno iznenadjena, pricam joj o mome starijem sinu koji pati od bronhijalne astme. Svakog mjeseca je pod antibioticima. Ona me pita da ga dovedem. Prepisuje mu dug tretmen od osam mjeseci. Od oktobra 2001 do danasnjeg dana moj sin nikad vise nije imao bronhijalnu astmu!

Za upale grla sama uzmem PULSALTILU, i gotovo…

Naravno, homeopatija ima svoje limite i treba naći osobu koja ih zna i prizna; napr ova doktorka nikad nije lijecila upalu uha homeopatijom. Obavezno antibiotici!

Danas je to pomalo moda i mnogi se proglasavaju homeopatima. Treba da to bude diplomirani lijecnik specijalizovan za homeopatiju. I treba da je dobro pozna, jer je ona vrlo komlikovana disciplina.

Awake (slikar)

16. maj 2008.

****Poslije tri dana mome bronhitisu nije bilo ni traga! K’o rukom odnijeto!****

Ovo je interesantno rečeno…i vjerujem ti…

Jedino što moram da dodam na tvoj zaključak o tom fenomenu liječenja je…’nije te izliječio nikakav lijek kojeg si unijela u svoj organizam… izlijačilo te tvoje vjerovanje u taj lijek ili tog homeopata.’

Sve bolesti su posledica aktivnosti našeg Razuma, te ‘lijekovi’ tj. rješenja problema koje na prvom mjestu sami sebi stvaramo isto tako moramo tražiti u sebi. Naravno, to moramo činiti Svjesno, ali najčešće prema bolestima mi se ponašamo totalno Ne-Svjesno te zato ‘jurimo’ kod ljekara da nam pomogne, umjesto da se obratimo sami sebi… svojoj Svijesti…

Ako li bismo samo znali da… naša Svijest ‘PROJEKTIJE’ materiju tj. SVE što mi jesmo u ovoj dimenziji (tijelo i razum)…sve bi nam bilo lako, pa i samo liječenje…

Dakle, naša Svijest jeste Sve što ‘MI’ kao cjelina jesmo (projektovana Energija u ovoj dimenziji).

Kada znamo ovo, onda možemo gledati na sve ‘PROBLEME’ koje imamo u svom životu kao posledicu situacije, tj. posledicu activnosti našeg Razuma.

‘SVI’, baš SVI PROBLEMI KOJE IMAMO I KOJE ĆEMO IKADA IMATI SU POSLEDICA NAŠIH UBJEĐENJA…Ubjeđenja su Misli…Misli su u Razumu…MISLI SU ENERGIJA…dakle, misli su i LIJEK.

Energija je Sve što MI JESMO u ‘ovoj dimenziji’ (plus Svijest koja je i ovdje ‘TAMO’)…a naše tijelo je ENERGETSKO POLJE, kojem možemo da poremetimo njegovu ‘ravnotežu’ tj. balans…kada se ova ravnoteža poremeti onda osjećamo simptome tog poremećaja…Opet kažem, nismo svjesni uzroka naše bolesti jer smatramo, ubijeđeni smo, da nam dolazi spolja pa zato i tražimo pomoć, rješenje, SPOLJA.

Ni jedan lijek ti ne može pomoći dok u taj lijek, u tog doktora ne vjeruješ. Kada povjeruješ da te taj neko ili nešto može izliječiti tvoja bolesti tj. njeni simptomi (jer to je sve što bolest jeste), nestaje ‘KAO RUKOM ODNEŠENA’…I jeste, to je istina, doduše malo izvrnuta…Tvoja bolest nije ‘rukom’ odnešena nego tvojim UBJEĐENJEM…TVOJIM VJEROVANJEM…TVOJOM MIŠLJU.

Zato, dok ne uspiješ da se probudiš iz ubjeđenja da…’SVE što TI JESI je tvoj Razum u tvom tijelu, moraš ići ljekarima ili homeopatima da ti pomognu …

JER TVOJE UBJEĐENJE JE TO ŠTO TE ČINI BOLESNIM ILI PAK ZDRAVIM…I DOK VJERUJEŠ, DOK SI UBIJEĐEN DA TREBAŠ ‘NJIH’, DOKTORE, DA TI POMOGNU…MORAŠ IĆI, JER ZNAČI DA JOŠ NISI NA NIVOU DA VLADAŠ SVOJIM RAZUMOM KOJI TI NA PRVOM MJESTU STVARA TA UBJEĐENJA. (Ovo što vam kažem, ne govorim da bih vas grdio ako već niste na nivou ‘BUDNOSTI’, nego hoću da kažem… lijek je tamo gdje VJERUJEŠ da on jeste…za sada u ‘doktorovim’ rukama…).

O ovome znam mnogo, mnogo više, ako vas interesuje…

Извор: SerbianCafe.com

Tagged with: ,

Оставите одговор

