Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Прије почетка рата многи више нису били комшије са којима смо одрасли …

Posted in друштво by Соларић on децембар 15, 2008

Младић није ни у Колонији

У потрази за хашким оптужеником Ратком Младићем у аранђеловачком насељу, специјалци МУП-а Србије претресли су јуче пре подне кућу Љубинка Златића

М.Д.

[објављено: 13/12/2008]

Јелена , 13/12/2008,

@Tamo neki nevazni , 13/12/2008, 12:50- Не знам гдје сте Ви били у току рата у БиХ. Ја сам била у Брчком. И пред сами рат наше многе комшије су биле „подивљале“.

Све им је сметало српско. И Црвена звезда чак. Хрвати па чек и муслимани су напрасно почели да мијењају говор. Од једном воз је постао влак, адвокат одвјетник итд.

Прије почетка рата многи више нису били комшије са којима смо одрасли које смо годинама знали.

Брчко је гранатирано из сусједне државе Хрватске.Само прошарају гранатама по граду. Кога су гађали? Нас цивиле. Са југа су свој град гранатирали и рушили муслимани брчаци из сусједних села, јер је линија разграничења била пар километара удаљена.

А само се прича о гранатирању Сарајева.У једном гранатирању је погинула у свом стану трудница и њено мало дијете.Можда бисте Ви и даље вољели те своје комшије.

Мени више ништа није било исто нити ће икада бити.Могу ја мирне савјести да путујем по цијелој бившој СФРЈ.Само немам жељу.

Није ми толико ни било важно што сам српкиња, док други у мени то нису почели да гледају као главну одредницу.

Сребренички муслимани нису страдали 1992. Већ онда када су многима руке биле крваве до лаката. Да ли је за њихову смрт одговоран генерал Ратко Младић ја то не знам, као што ни Ви не можете то да знате. Мени је лично жао што људи нису процесуирани, па да се зна колико је џелата међу жртвама, а колико невиних.

Извор: Политика а.д. (коментари корисника)

Оставите одговор

