Na krizu je upozoravao na vrijeme Gosn Katić još prije dvije godine a neki od prije godinu dana
Ауто индустрија
Динкић: „Фијат” долази, не знамо кад
Рокови инсталирања нове опреме у „Заставу” зависиће од процене менаџмента италијанске компаније где, шта и колико треба производити, али „боље икад, него никад”, изјавио министар економије
Бране Карталовић
[објављено: 16/12/2008]
james bond, 16/12/2008,
Cijena radne snage u cijelom projektu oko auto industrije je manja od 10% ukupnih troskova a to je bio glavni argument komparativne prednosti koju je Dinkic naveo.
U isto vrijeme FIAT trazi prvo ukidanje Zastave dab poco poso???Na krizu je upozoravao na vrijeme Gosn Katic jos prije dvije godne a neki od prije godnu dana.Ruje nisu nudle zatvaranje NIS-a dab dosli na trziste a radi se o klasicnom lom poslu dje oni imaju i sirovinu i trziste.
Jos samo treba da pocnu poso sa kretenima koji bi NIS prodali prvom zgodnom prilikom prvoj budali za Zapada na prazna obecanja ko sto ste uradili sa sve i jednom vabrikom do sada.
Vi blage veze nemate sta je to privatizacija. Izdaju se akcije koje se probaju prodat na trzistu ako nema trzista onda valjda utrci drzava a ne ukidaju se jer su od drustvenog znacaja jer vec imaju i pogone i radnu snagu i trziste.
To sto nemaju obrtnog kapitala mozete zahvalit drugoj budali Jelasicu jer drzi dinar visoko.
Извор: Политика а.д. (коментари корисника)
leave a comment