Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Zdrastvujšče tovariši serbski narodo koga ja ljublju svim svajim sercjem

Posted in хумор by Соларић on децембар 26, 2008

propo referendum , 25/12/2008,

Pijemo drugu kafu Madjari uglavnom samo kiselu vodu tek sada porucujemo prvo kratko pice svi razgovaramo i razmisljamo na sta ce nam liciti danasnji dan posle Tosinog ludovanja juce kad on na vratima subara na glavi tastina spavacica iz Madjarske sa nekim narodnim motitivima pustena preko farmerke vezo neki vuneni sal oko struka cizme razrezane do pola pa spustene pljunute ruske valjenke stao desnom nogom na prste ruke podbocio kaze zdrastvujsce tovarisi serbski narodo koga ja ljublju svim svajim sercjem mi se ukocili buljimo u Tosu a Joca zdrastvusce tovaris Nikolajevic Hruscov kak pazivajec spasiba kaze Tosa malo zasto pa na nase oci poco da igra kazacok ispod Jocinog lustera stigo cetvoronoske do pulta popo se i kaze da zapevamo svi zajedno cuvenu pesmu Burlaci sa Volge ja cu da imitiram Fjodora Saljapina nato Mituska vazi Stevo pocni mi ustali i stvarno zapevali.

Извор: Политика а.д. (коментари корисника)

Оставите одговор

