Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Данас сиромашнији имају право викати на богате…

Posted in друштво, породица, филозофија, SerbianCafe by Соларић on јануар 24, 2009

Neofeudalizam?
Bob_Marley (lekar) – Feb 19, 2004

Da li postoji?
Molim za odgovor
Mz

Ako zelis Svjetlu,zavoli Mrak – Feb 19, 2004

Jaci kaci, dok slabiji ne sjebe. Tada slabiji postaje jaci….
Da ga jebes, ljudi smo, fuj….

Veliki moralisti i dobrotvori, dvolicnjaci i lazovi pokvareni. Svi bi bili isto ili slicno da su u istoj situaciji. Niski zele postati visoki, ruzni lijepi, bogati jos bogatiji, gladni siti…..
Uvijek zelimo ono sto nemamo, hranimo se znanjem, a gutamo neznanje u zamjenu za slast, bogatimo se da bi si priustili neke prolazne vrijednosti, a tada, ukoliko nam nesto suska u mislima,zaboravimo na moral. Idemo (ne ja,vec oni, iako oni nisu ja, ja sam covjek, pa moram postati ONI) u crkve, Bogu se molimo, a krademo, lazemo, pokazujemo s prezirom pokvarene, grozimo se ubojica, a ubijamo svakodnevno mesozderski i krvolocno, salimo se, a vrijedjamo….

Jaci vlada, slabiji gubi=zakon zivotinja. Ne razlikujemo se od zivotinja, samo sto zivotinje prozdiru samo odredjene vrste, a mi prozdiremo sve, a prozdrijet cemo na kraju i nas same.  Organizam ce nas sjebat,  srce ce nam otkazat, tumor ce nas pokosit.

Ono sto nastane u trenutku (zivot je posljedica sexa, a ne nevino zanimanje roda) i traje trenutak. Trenutak nam je dan.  Mozemo biti isti kao svi, a mozemo jesti samo kad smo siti, mozemo spavati samo kad smo odmorni, i mozemo bacati sve sto smo zaradili, ili raditi da ne bi zaradili….

Jedinu korist koju mozemo izvuci iz toga je pobjeda, pobjeda protiv zakona kojima smo odredjeni. Zivot se moze pobijediti samo tako da ga vlastitim snagama i kad mi to zelimo pretvorimo u NEzivot. Sve ovo ostalo sto svi nazivaju zivotom je prezivanje, a svi mi smo nekima mravinjak, nesvjesno cuvajuci i hraneci nase gospodare, njih, na vrhu….
NADcovjek je pobjeda nad zivotom, pobjeda nad sudbinom i precica koja nas vodi do spoznaje koju iscekujemo cijeli zivot….

Socijalizam je raj za nesposobne.Ta umjetna jednakost zaustavlja ljudski napredak.Zasto bi se netko trudio, ako ne dobija nagradu za svoj rad? U socijalizmu produktivnost opada, dolazi do pojeftinjenja radne snage, upravo zato sto su svi izjednaceni oni nesposobniji vuku sposobne u kaljuzu. Zasto bi ja napredovao ako se nenapredovanje isto cijeni, zasto bi ja radio deset sati, ako cu radim li samo dva sata dobiti istu placu? Tada dolazi do zaduzivanja drzave koja na kraju placa vise nego sto proizvede, dolazi do smanjenja placa,opadanja standarda,i na kraju su svi izjednaceni u svom siromastvu.Danas su svi izjednaceni u nejednakosti. Imamo ultra-bogatase i sirotinju koja opet uspijeva prezivjeti, ali ipak danas ima vise bogatih nego prije, zbog vece slobode. Danas siromasniji imaju pravo vikati na bogate,ali bogati mogu izgraditi zidove do neba i tako sprijeciti zvuk da dodje do njihovih usiju.

Kapitalizam pak doprinosi razvoju natjecateljskog duha, surovog, ali iskonskog. Nesposobniji propadaju, pametniji,lukaviji, pokvareniji uspijevaju. Nisu svi jednaki, niti ce ikada biti. To je nepravda, ali ozakonjena nepravda.To najbolje zna Zagorec koji stane pokraj mene,dvometrasa….
A ljudi, zasto su takvi? Zato sto su po prirodi takvi, nezasitni i pohlepni,a sve zbog toga sto su znatizeljni i zele biti u drukcijoj poziciji nego sto jesu (ako su bogati,zele postati jos bogatiji,ili proklinju bogatstvo, ali ne svoje nego cacino ili mamino ako su buntovni). Zla ne bi bilo da ne postoji napredak i da netko nije uvijek ispred ili iza nas.

U kapitalizmu se ocituje ljudska priroda, a u socijalizmu ljudska dvolicnost, jer tvorci socijalizma i svih poredaka sigurno nisu mislili izjednaciti Vlast sa Narodom, vec samo Narod sa Narodom. A Vlast se uvijek, i uvijek ce se, u svim ideologijama nalaziti na vrhu, ma koliko nam ideologija zvucala slatko i ma kolikom se zestinom zaljubili u nju….

Bilo bi smijesno reci da li je bolje zivjeti ovdje ili u Rusiji kad ja u Rusiji nisam nikada zivio. Meni je ovdje divno, ali ne zbog vlasti, niti zbog poretka, niti zbog standarda, vec zato sto su mi svi ovdje rodjaci, sto pricam svojim jezikom, jezikom svoje matere, sto poznam svaki kamen, svako drvo, svaki kutak mista moga,sto vedrih noci mogu brojati zvijezde i diviti se nespoznanim daljinama i sto mogu promatrati more koje oplakuje Majku Zemlju skupa samnom.
Sve ostalo nije mi potrebno,nista osim putovanja i jednog satora pod nebeskim svodom.A i to je nesto :)

Kina tesko moze opstati bez komunizma. U tako velikim zemljama potrebna je cvrsta ruka kako se ne bi raspala, jer cim zakoni popuste, anarhija jaca. Samo pitanje je sto je vrijednije, drzava ili narod koji u toj drzavi zivi….

Osvajanjima se ne bi bavio. Dosta sam pretrpio zbog „osvajanja“ najrazlicitijih oblika….

Pitas me sta je najbitnije, narod, drzava ili naziv drzave?
Najbitnija je po meni sloboda, sloboda da mislim sto hocu, da budem sto hocu, i da imam pravo na zastitu svojih simbola. Npr.koja je razlika izmedju dva vladara, jedan je moje gore list,a drugi je one druge gore list? Oba dva kradu, ali onaj tamo krade i moje (a ne samo svoje) i usto zeli da prihvatim njegovo, sto ja necu, jer ja sam odredjen rodjenjem iako nisam birao gdje cu se roditi.

Narod bi rekao da je najbitnije ime drzave, a ne drzava sama po sebi. Jer sto si ti ako ti je ime i prezime bez pokrica? Mozes zivjeti u Americi, Australiji, na Marsu ako treba, ali sto ti to vrijedi ako nemas nesto vise sto ces voljeti, cime ces se ponositi, ali tako da ne ugrozavas druge.Vjeruj mi da je npr. Srbinu, koji je u medjuvremenu postao amerikanac, i kojem su se jos djedovi odselili u Ameriku iako je i zaboravio srpski, drago kad cuje nesto pozitivno o Srbiji. I to je dio identiteta. Tesko je bez oca, bez majke, i bez svoje kamene kuce i zemlje pod nebeskim svodom….

A tesko je i ako ne znas gdje su ti preci zivjeli i kojim su se imenom zvali….

Ps: Opasno smo se priblizili politici. Bolje da prekinemo na vrijeme….

Извор: SerbianCafe.com (дискусија)

Оставите одговор

