У време Светске економске кризе поручују нам да је наш идеал да – не радимо!
Преузето са: http://miljan.wordpress.com
Није српски сан 1000 евра месечно наредних 20 година! Односно, не би требало да буде. Нажалост, то је порука једног државног предузећа грађанима Србије. Какву заправо поруку владајућа већина шаље својим грађанима? У време Светске економске кризе поручују нам да је наш идеал да – не радимо! Али не само то. Таквим људима (нерадницима) се треба дивити, они треба да буду наш узор, наш идол (видели сте на ТВ реклами1 колико људи кличе срећнику).
Дакле, порука је супротна од оне каква треба да буде. Ова и сличне непромишљене ТВ рекламе лоше утичу на свест грађана. То би се избегло да постоји јасна државна политика, тј. избегло би се да постоји бренд Србије! Да Срби себе виде као радне људе (какви јесу), паметне људе (какви јесу) и родољубе (какви јесу), оваква реклама не би никоме дошла као идеја, јер не би имала публику. Међутим, она сада има публику. Нажалост њена публика су људи који су истински губитници транзиције. Те људе су све владајуће већине злоупотребљавале уместо да им покажу излаз. Уместо да их науче да пецају рибу за себе, они им дају понеку рибу (у виду социјалне помоћи, а и опозиција у главном прича о социјалној помоћи а не о развоју). На тај начин владајућа већина (али и лепо ушушкана опозија) себи чува место и статус, а ови други треба само да огребу срећку и да ништа не раде наредних 20 година.
Наставак на: http://miljan.wordpress.com
leave a comment