Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Полиција мора да буде истренирана да се понаша по прописима а не дивљачки

Posted in Србија, друштво, политика by Соларић on март 24, 2009

Протести због убиства Зарића

БЕОГРАД – Полиција је током протеста у центру Београда због погибије Ђорђа Зарића, кога је током интервенције убио полицајац, привела 17 особа, од којих су њих 10 малолетници.

Бета

[објављено: 22/03/2009]

Zorica Andjelkovic, 22/03/2009,

Zilim da vam javim da sam ja bila ocevidac veceras sa mojom cerkom kada je policija jurila te mlade demonstrante. Jednoga mladica su stigli tu ispred nas oborili ga na plocnik i petorica milicionera su ga nemilosrdno tukli pendrecima. Ocigledno je bilo da su iskaljivali bes na tom nesrecnom decaku jer su njega uspeli da stignu. Tako stravicno ponasanje ja nikada nisam o sada videla. To dete je mogao da bude sin bilo koga od nas. Policija mora da bude istrenirana da se ponasa po propisima a ne divljacki. Gledajuci ovo , ja sam se setila kako je policija u SAD tukla Rodney King-a sto je bilo uhvaceno na kameri. Ovo je prevazislo sve vrste divljastva. Ako cemo da se igramo demokratije onda moramo i da prihvatimo slobodne demonstracije, u protivnom mi prelazimo u diktaturu vladajuce klase a ta klasa kao sto je vec vidjeno nije jos uvek polozila ispite moralnog i odgovornog vodjenja drzave.

Извор: Политика Online (коментари корисника)

Оставите одговор

