Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Дуготрајном кампањом мишљење већине се може променити.

Posted in Србија, друштво, медији, политика by Соларић on март 29, 2009

УПОТРЕБА РЕЧИ

Који је то тренутак кад економска криза прераста у социјалну кризу? Кад настаје онај лом у људским главама кад идеју о бољој будућности и бољем животу људи замене за било коју идеју преко које могу да испоље незадовољство, очајање, гнев…

Драгољуб Жарковић
[објављено: 20/02/2009]

Груја Драгић, 20/02/2009,

То да је Војводина осетљиво подручје знају сви сем изгледа оних који су писали статут и који Војводину гурају у нешто што не жели већина грађана. Дуготрајном кампањом мишљење већине се може променити. Антонић о томе мисли када пише о Војводини. Безнађе већине која не жели статут а који се упорно намеће доводи наравно до екстремизма.

Речи ту не помажу пуно баш исто као и око Косова. Узурпирање отимање да видимо шта ће од тога остати за двадесет година. Зато у Војводини имамо „разбијену војску“ фашисте који то можда јесу а можда и нису. Али кризу не стварају Антонићеве речи и шачица људи већ власт која неадекватно управља и намеће мањинске ставове барем кад је Војводина у питању то радја безнађе које потпомогнуто економском кризом може да нас одведе или врати тамо где смо једном већ били, тек тада вазе оно о чему Жарковић пише а и она Крлежина“РИЈЕЧ ЈЕ ТРУДНА ЖЕНА ШТО КОЛОСЕ РАЂА“.

Извор: Политика Online (коментари корисника)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: