Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Јер иза ових екрана стојимо ми Људи, Човек…

Posted in Срби у расејању, друштво, интернет, медији, SerbianCafe by Соларић on април 27, 2009

Анонимност

pjetuh0 8. април 2009.

Изгледа да се на овим дискусијама на анонимност гледа као на споредну, тако рећи небитну (или чак непожељну?) ствар, па свако мало излећу прозивке на сопствени и туђ рачун везане за ствари из реалног живота; ван сваког контекста, наравно.

Да ли је анонимност код нас осуђена на другачију интерпретацију и да ли смо ми сами свој Велики брат?

На крају, незаобилазно питање: желите ли да будете анонимни?

Gobe (i bas svasta nesto)

09. april 2009.


što se mene tiče, još kao dete sam presla tu crtu da ne mogu ostati anonimna, takve mi bile zvezde pod kojima sam hodala, ili sto ja kažem takav mi ‘oroskop…nemam problem zbog toga…
što se tiče mog pisanja o drugima, odgovorno tvrdim da nikada nisam presla granicu i ovde iznela niciju privatnost, ako nekog potkacim, i napisem nešto „neprimereno“, to sam izvukla iz nekih pisanja ovde,
iz nekog konteksta…samo sto ovde mnogi zaboravljaju šta su pisali, pa se onda cude, kao ovo, ono…ma idi bre…smesni su…

a najsmesniji su oni, koji najmanje pišu, tu i tamo postave po neko pitanje, ali su zato u stanju da ispisuju tudje inicijale, mesto rođenja, tudja prezimena, kopaju po fb, gledaju fotke tudjih prijatelja, otvaraju topice ovde na osnovu tih fotki, salju ti mailove tipa „ dobio sam mail u kome stoji da si frustrirana, bolesan, kako ono pišes na sc“, kao glume duse briznika…
ordiniraju ovde sa po 3 ili vise nikova, i misle da su Bogom dani, i da mogu sve i svasta…
i sto je najgore, kad oni sve to urade, posto su toliko „anonimni“ i tako malo pišu, niko u njih ne sumnja, nego se „sumnja u neke aveti“ iz proslosti, i coveku se stvara konfuzija i paranoja, i dolazi do problema i ovde i u RZ.
e, ti su Najgori… Najgori.(tacka)
sto kaže ono nas narod, toliko zlobni, da bi dva oka u glavi posvadjali.

meni je trebalo 11 meseci da otkrijem tu enigmu, otkrih je u ponedeljak, sad mi je sve ko na dlanu…
a morala sam da se pozabavim sa tim i to resim, jer iza ovih ekrana ipak stojimo mi Ljudi, Covek…

rizling, napisa da stavimo silke…mojih ima po netu, na fb, po nekim mailovima, na njima sam normalno JA, kao sto sam ja ova koja, ulicom hoda…ponekad me ima vise nego asfalta… i sve sam to JA…

samo sto ovde procitah da nisam, da sam plava, debela, čak su se „prepadali“ koliko sam ruzna…pitaH se KO???
ko je to mene video plavu i debelu, o lepoti i ruznoci, nećemo, ukusi su razliciti…ali se stvarno pitah, ko je to mene, pratio, video, i zašto mi nije stao na crtu, da se upoznamo???
koga su to oni ustvari videli???
i zašto je potrebno nekoga pratiti, zar nije jednostavnije „kao slučajno izleteti“, i kao ono „ej, cao, jesi ti gobe, otkud bas na tebe da naletim“, i ja bih to „progutala“, svasta ja mogu da progutam, svasta…

citajuci šta je sve ovde napisano o meni i drugima, stvorih odbojnost, da se sa bilo sa kim sretnem, upoznam, sastajem…
a mnogo toga je napisano, ruznog najviše, dokonih, zaludnih, kompleksasa najviše ovde ordinira…
i kao sto rekoh, ti o sebi i svojima ne pišu, već samo o drugima.(tacka)

moj zivot su moji sinovi, familija, prijatelji, moj posao i hum. pomoć, kad je to u pitanju izlazim iz anonime, o tome pišem, o tome pricam...jer sve me drugo ne zanima, i manje mi je važno…
moj izgled nije važan, moj izgled ne odaje moj karakter i moju dusu,
da sam najplavlja i najdeblja na svetu, najruznija, ili ovakava kakva jesam, sve je to estetika, i to ne pije vodu…

karakter je važan, a ja znam da ga imam u ogromnim kolicinama…
a to znaju i svi oni koji su bilo kakav kontakt imali sa mnom,
oh, mogu ja da se zezam i mlatim, ali imam granicu, samo sto neki odavde ne shvatise to…misle ova je idi mi dodji mi, samo ceka ko će prstima da pucne i eto nje…i kad nje (mene) ne bi, ajd sad da kopamo, da vredjamo, da pišemo…ma idi bre…glupost…
mnogo je lakse stati mi na crtu.

… A tema, Anonima, o njoj nek razmišljaju ovi koji stvarno ne znaju,
šta će sa sobom, svojim bednim, promasenim zivotom, toliko bednim, da im opsesija postade jedna gobe, koja nema ni početka, a ni Kraja…

Želim svima Srećan Uskrs, mir, slogu i puno ljubavi!!!

Antigone_(svasta nesto) 09. april 2009.

Quote:
„..jer iza ovih ekrana ipak stojimo mi Ljudi, Covek…“

Bravo. Ovde se brlja i svrlja i „urlice“, a kad te sretnu negde, odmah nabace najveci kez i ono.. „d’brrrdaaaan, kakostääää, ahstonebimooglooo..“ – ma ipak papir/tastatura trpi svasta ;)

Što se tiče anonimnosti, sasvim ok. Ipak covek ponekad pozeli da poprica s ljudima, bez mesanja nekih detalja iz RL da bi se po tome onda stvarala neka ‘karakteristika’. Obično se stvari iz RL ubacuju – u negativnom smislu, o kontrahentu – u te ‘anonimne diskusije’, kad ponestanu dobri argumenti…
Nasuprot isto nemam problema s ‘javnoscu’. Sa svima se ophodim isto, gde god to bilo, RL/net.

Извор: SerbianCafe.com (дискусије)

Оставите одговор

