Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Доста материала за интроспективу

Posted in SerbianCafe by Соларић on април 28, 2009

Mazohizam?Nesigurnost?

Pariz – Sep 25, 2002

Molim vase misljenje.

Imam tipa, koji je napokon najblize necem sta sam oduvek zelela. Divan je. Sexualni zivot nam je uzbudljiv, mastovit. Cesto fantaziram o trojki, on, ja i jos jedna zena.  Nedavno smo i imali prvu trojku i bilo je sjajno. Medjutim, posto smo u potraznji za novom ribom za trojku, moja mastanja su pocela da budu agresivna i samo-destruktivna.

Naime, cesto pocnem erotsko mastanje, koje nakon nekog vremena predje u jedno psihicko mucenje/maltretiranje mene. Naime, u mojoj masti, oni se ljube, on je voli vise od mene, oni mi se smeju, ona je zgodnija/inteligentnija od mene, on me napusta radi nje, itd.

Samopouzdanje je jedna stvar koja mi nikad nije nedostajala u zivotu. Ili mozda ja samo tako mislim….

Cak se i pojavila u nasem zivotu jedna zena, koja je fantasticno zgodna i izuzetno inetligentna. I sama pomisao na nju me dovodi do ludila od ljubomore (iako mi se zena svidja kao osoba). (Ovde moram da napomenem da uopce nisam ljubomorne naravi u RL, dapace, totalno sam lezerna)

Zasto imam ovakva mazohisticka maštanja, zasto fantaziram o takvim groznim prizorima, kad mi je i stalo do njega i njemu do mene. Od kud ta zelja/podsvesna da budem tako povredena? Kao da uzivam u tom prizoru, gde ostajem sama.

Srna – Sep 26, 2002

Devojko , nemoj se uvrediti ali kako si mogla podneti tako nesto?

Znas li sta ja mislim. Mislim da si strasno nesrecna sto si uopste dozvolila da budete „trojka„. Sada znas kakav je i da hoce i moze i zeli negog „van tebe“…i zato si nesrecna. Ako zelis pazljivo me saslusaj.

Sexualno zadovoljenje nema veze sa istinskom srecom i istinskom ljubavi. Govorim iz licnog aspekta. Zato ne experimentisi necim sto nije dato za experimentisanje nego za nesto zaista mnogo lepse od pukog erotskog nagona…

Pozdrav i puno srece.

Obozavam Pariz – Sep 26, 2002

Slusaj, fantazije i erotsko maštanje su jedno a realnost nesto sasvim drugo. U VECINI slucajeva je bolje da gore navedeno ostane u glavi cime je i uzbudjenje tokom sexa vece, nego da se to ostvari u praxi. Vidis sta se desava kod tebe: pocela si da gubis samopouzdanje. Znas zasto? Zato sto si ga videla sa drugom, videla si da je srecan, da je ljubi, da mu ona „odgovara“ koliko i ti. Ako tako nastavis, ako se ta treca zenska pocne menjati, gotova si. Mislim sama sa sobom, poludeces od ljubomore. Ne mogu nista za njega da kazem ali mogu za tebe, zensko si kao i ja. Ako si iskrena priznaces sebi da je jedna od najcescih i najvecih zenskih fantazija da budu sa vise muskaraca u isto vreme. Ovo vecina nas nikada ne uradi. Zasto? Zato sto u podsvesti poznajemo sebe dovoljno da moze da ne bi mogle da zivimo sa tim sto smo uradile. I zato to uvek ostaje samo u nasim glavama. Emocije su nam slaba strana, nismo masine kao muskarci.

Pariz – Sep 26, 2002

Najlepsa hvala na vasem misljenju.

Dosta materijala za introspektivu.

Pozdrav.

Извор: SerbianCafe.com (дискусије)

Оставите одговор

