Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Wii игрице

Posted in рачунар, родитељи, SerbianCafe by Соларић on мај 7, 2009

Wii games

gavrana66 20. februar 2008. u 19.08

Zdravo svima!

U poslednjih 10-ak dana pokushavam da nađem zanimljiv poklon za mog bratanca u Srbiji, pa posto je on sve već oprobao (pc igrice, Sonny i sl.) palo mi je napamet da mu uzmem jednu od ovih Wii igrica. Međutim, ja ništa ne znam to tome, pa vas zato molim da mi neko da informacije tipa:

– šta se tu kupuje (odnosno – koji je to uredjaj potreban)?
– šta mi josh treba uz to?
– po kom principu to radi?

Takođe bi me zanimalo da li toga ima u Srbiji i koje su cene tamo?

Hvala vam unapred!

pozz

N_N_(Nista)

22. februar 2008.

Ja nikada u zivotu nisam igrao igrice, a onda sam sebi i klincu kupio Wii i odlično se zabavljam i rekreiram.

Imaš dva tipa igrica: igrice pravljene za Wii i igrice pravljene za sve konzole pa i Wii.

Uz konzolu dobijas dva razlicita daljinska upravljaca. Kako opravljacima kreces, izmahujes, rotiras i slično, sistem reaguje na ekranu. Isto tako upravljaci vibriraju i proizvode zvuke, kao „feedback” na desavanja na ekranu. Uz konzolu dobijas i set izuzetnih sportskih igara „Wii Sports”.

Igranje je jednostavno i igra se stojeci, dakle skaces, izmahujes i slično.

Ja najviše volim boks. Uzmes set opravljaca u ruke i deri. Direkti krosei, kombinacije. Nakon sat sam u goloj vodi. Kuglanje je takođe sjajno.

Pucacke igre (naročito jednostavne) su zabavne jer upravljacem nisanis kao puskom (imaš i ekstenziju – kao prava puska). Imam i volan ekstenenziju, ono vrtis volan u rukama, na dugmice mijenjas brzine i tako to.

Još da napomenem veoma mastovitu Super Mario Galaxy igricu.

Sve u svemu cekao sam godinama da se video igrice igraju aktivno a ne na dugmice i dzojsticima i to sam dobio. Sad i dalje ne provodim vise od dva-tri sata nedeljno na tome, ali mogu ti reći da vrijedi novaca.

Извор: SerbianCafe.com (дискусије)

Оставите одговор

