Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

„Док сам држао галерију, чуо сам доста анегдота о Ољи Ивањицки”

Posted in уметност, SerbianCafe by Соларић on јул 5, 2009

Извор: SerbianCafe.com (Дискусије)

Olja Ivanjicki

aom ((ime_u_kucici))

24. jun 2009.

kao devojcica sam upoznala ovu damu
i plasila sam je se…

pokoj joj dusi!

aom ((ime_u_kucici))

24. jun 2009.

plasila me je njena boja glasa, unjkav govor i gеstikulacija rukama
tada kao dete nisam mogla da razumem da ona sa svetom komunicira bojama…
nisam volela njene slike koje je moja mama kupovala

opet, rastuzila me vest o njenoj smrti!

medljeno (скот)

25. jun 2009. u 08.11

Док сам држао галерију, чуо сам доста анегдота о Ољи Ивањицки. Ево једне:
У околини њеног атељеа стално се мотао један клошар којег је временом упознала, давала му неку ситну кинту и слушала његове измишљотине са великим интересовањем. Имала је један дан у недељи када је он долазио, а она га слушала кроз отворена врата. Једном приликом, долази клошар на „сигурну тезгу”, дочека га госпођа Ивањицки, отвори врата, да му кинту и каже, – данас нисам расположена за слушање…

У истом периоду, чуо сам доста и позитивног и негативног о њој, али тако је то.
Сви људи који су оставили дубок траг иза себе, имали су период осцилације из једне у другу крајност. После Шејкине смрти, све је било другачије у њеном животу, па је било нормално видети је са Војом Крстарицом, сликање за дуплерицу Старта и стварање дела која су највреднија у многим колекцијама. Када се помене њено име, прво ми се пред очима јавља триптих „Бој на Косову” из деведесетих година. Код мањих формата, задржао бих се на периоду Медијале, а њен стваралачки врх је период између ’76 и ’78.
Учинила је средину у којој је живела богатијом, у сваком случају.

2 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. Charolija said, on јул 6, 2009 at 00:19

    Bila je izuzetna u svakom pogledu.

  2. Соларић said, on јул 6, 2009 at 14:44

    слушао сам пре неколико година интервју са њом и сећам се да ме је ожалостила њезина прича у вези неког баналног разлога или стицају околности због чега је остала без потенцијалне каријере у САД. Ако је тачно што наводи пренети коментатор онда је њезина изузетност и у томе што је за друштво из редова „мангупа“ успела да открије прави бисер тј. будућег глумца Воју Говедарицу.


Оставите одговор

