Освешћивање код спонуоруша долази у раним тридесетим..
Интернет курс за спонзоруше
Популарност сајта „Мис Бимбо“ потврђује тезу да спонзоруше нису српски изум, већ – глобални феномен
Катарина Ђорђевић
[објављено: 25/01/2009]
Miki , 25/01/2009, 15:21
Sponzoruše jesu na neki način postale „globalni fenomen“, međutim činjenica je da samo jedan vrlo,vrlo mali procenat njih uspe u svojim namerama. Iako se svesrdno trude da se što bolje edukuju u cilju udaje za bogatog i moćnog muškarca, one su ipak u ogromnoj većini slučajeva suviše naivne spram onih koje bi htele da zavedu.
Moćni muškarci su uglavnom vrhunski predatori koji ih vešto iskorišćavaju i međusobno razmenjuju dok im ne dosade.Velika većina sponzoruša tako završi kao ping-pong loptica sa kojim se bogati muškarci igraju.
Osvešćivanje kod sponzoruša dolazi u ranim tridesetim kada postanu svesne da se više ne mogu takmičiti sa mlađom konkurencijom, pa onda odlaze u drugu krajnost panično tražeći nekog muškarca koji bi ih oženio. A muškarci kada vide da neka devojka ili žena želi da se pošto-poto uda najčešće pobegnu glavom bez obzira.
Извор: Политика Online (коментари корисника)
leave a comment