Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Освешћивање код спонуоруша долази у раним тридесетим..

Posted in Србија, друштво by Соларић on фебруар 3, 2009

Интернет курс за спонзоруше

Популарност сајта „Мис Бимбо“ потврђује тезу да спонзоруше нису српски изум, већ – глобални феномен

Катарина Ђорђевић

[објављено: 25/01/2009]

Miki , 25/01/2009, 15:21

Sponzoruše jesu na neki način postale „globalni fenomen“, međutim činjenica je da samo jedan vrlo,vrlo mali procenat njih uspe u svojim namerama. Iako se svesrdno trude da se što bolje edukuju u cilju udaje za bogatog i moćnog muškarca, one su ipak u ogromnoj većini slučajeva suviše naivne spram onih koje bi htele da zavedu.

Moćni muškarci su uglavnom vrhunski predatori koji ih vešto iskorišćavaju i međusobno razmenjuju dok im ne dosade.Velika većina sponzoruša tako završi kao ping-pong loptica sa kojim se bogati muškarci igraju.

Osvešćivanje kod sponzoruša dolazi u ranim tridesetim kada postanu svesne da se više ne mogu takmičiti sa mlađom konkurencijom, pa onda odlaze u drugu krajnost panično tražeći nekog muškarca koji bi ih oženio. A muškarci kada vide da neka devojka ili žena želi da se pošto-poto uda najčešće pobegnu glavom bez obzira.

Извор: Политика Online (коментари корисника)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: