Да л′ тко и тебе, Соларићу, гледи ?

Зар…………???????

Posted in Србија, SerbianCafe by Соларић on фебруар 13, 2009

za oozaloscene

popa – Jun 30, 2001 19:54

Razumem vasu duboku zalost povodom Milosevicevog izrucenja …Razumem prkos i ponos maloga naroda kojem i sam pripadam .
Ali razumite i vi moju radost, moj ponos Srbina cije je kule rusio taj zlikovac ,ovih dana hodam prkosno podignute glave sa osecajem radosti u najdubljem hodniku moje duse. Vidim pravdu oko mene i vidim nadu u ovoj telesnosti. Nije mu sudjeno od vlastitog naroda za Krainu, Bosnu, Kosovo ,pljacku sopstvenog naroda pa OK neka mu sude stranci.
To je OK jer je to u nasoj tradiciji da nam tudjinci kroje istoriju i postavljaju vlast.

H_O_T_M_A_N – Jun 30, 2001 20:18

Popa ne slazem se sa tobom.
Jeste Sloba unistio nekim delom Srbiju.
Ali nije sve to pocelo od Slobe.
Zar ti mislis da ce Dos poboljsati Srbiju.
Ne nikada se to nece desiti dok je Dos na vlasti.
Sloba jeste krao od svog naroda, a zar ti mislis da Dos to ne radi, pa stani da si ti na vlasti, ti nebi krao.
Problem je u tome sto smo mi Srbi takvi i bog toga mi je veoma krivo.
To sto kazes da ides hodnicima i ponosis se, svaka ti cast, mogu ti reci samo da si debil.
Cemu se ponosis, Slobom, mislis da je samo Sloba kriv.
Ne razumem zasto svi okrivljuju Slobu, nije samo on kriv…….
Krivi smo mi, Srbi.
Ne moze jedan covek da unisti celu naciju.
Celu drzavu.
Mi je unistavamo.
Mi ne postujemo zakone, mi smo ti koji smo najvise krivi.
Katastrofa je sada.
Ja se ne ponosim sto je Sloba uhapsen.
Samim tim smo dokazali da smo mi narod koji je zasluzio ovo sto su nam uradili i sto se desava u Jugi.
Prodali smo zemlju Amerima i ostalim nacijama.
Zar smo toliko glupi, to treba da se postavi!!!!!
Zar…………???????

Извор: SerbianCafe.com (дискусије)

Оставите одговор

