…поставио фирму на здраве ноге. А онда су га сменили
„Политика“ сазнаје
Нови „пунто“ и за половњаке из региона
М. Б.
[објављено: 04/02/2009]
inž. Svetozar Maksimović, 04/02/2009,
A ovo je zemlja dembelija. Da li smo im zemljište, halu, izgradićemo im novu logistiku(pruge, puteve) i energetiku, daćemo 200-300 miliona evra kao učešće u radu nove firme (miraz), država će subvencionisati „staro za novo“ sa 1000 evra, i još za strane državljane. Pa to nema nigde. AKO DOSAD NISTE SHVATILI KAKO RADE ZAPADNE FIRME, I ZAŠTO SU USPEŠNE, EVO VAM OVAJ PRIMER.
A taj FIAT nije ni u stanju da uplati početni kapital od 200 mil. evra. Svaka čast Rusima na 400 mil. evra i to odmah. Hajde da raspišemo „zajam za preporod FIAT-a“ i da im skupimo tih 200 mil. Ujak mog oca radio je u centrali FIAT u Torinu, pa nam je pričao: država pomagala FIAT pre II rata, Musolini pomagao, država opet pomagala nakon rata. Anjelijevi su bili intimusi sa Musolinijem. Jedina svetla tačka u FIATU je sadašnji bos Sergio Markione koji ih je izvadio iz mrtvih.
Rešenje za Zastavu automobile i kamione: dovedite STANISLAVA GLUMCA za direktora, dati mu državne fondove, dati mu brojnu ekipu sposobnih(vrednih) i inteligentnih (ne glupih) inženjera, i uključiti u rad beogradski elektro i mašinski fakultet. Uradiće on tačno šta treba. Prošao je kroz pakao IKARBUSA-raspad firme, povraćaj kredita i dugova, i postavio firmu na zdrave noge. A onda su ga smenili. A ove državne ekonomiste i profesore što predlažu radne akcije (bruka i sramota) i otpuštanje radnika za izlazak iz krize, poslati u naše fabrike da nauče ekonomiju, marketing, finansije, organizaciju proizvodnje, mašinstvo, elektrotehniku, hemiju, rukovođenje, psihologiju, pravo, sociologiju.
To kako nauče svoje studente kada ovi dođu u fabrike, veoma je tužno i ružno.
Извор: Политика Online (коментари корисника)
leave a comment